Program „Przygotuj się do ciąży”

facebook instagram booksy

Program „Przygotuj się do ciąży”

Program „Przygotuj się do ciąży” 🤰🏻 👶🏻

Ciąża to jeden z ważniejszych momentów w życiu kobiety.🤱 Dobre przygotowanie do niej może ułatwić zajście w ciążę i sprawny jej przebieg.

Na co warto zwrócić uwagę przygotowując się do ciąży:

📌wizyta u fizjoterapeuty – jeżeli to jest kolejna ciąża warto skonsultować się z fizjoterapeutą, aby ocenił jak wygląda stan Twoich mięśni brzucha (czy jest rozejście mięśni prostych) i dna miednicy. Jeżeli jesteś po cesarskim cięciu i planujesz kolejna ciąże zadbaj o odpowiednią mobilizacje blizny.  Przy pierwszej ciąży taka wizyta też jest przydatna.

📌trening dna miednicy – regularne ćwiczenia dna miednicy dadzą lepsza świadomość tego koszary. lepiej nauczyć się aktywizować dno miednicy przed ciążą, ponieważ w ciąży możesz mieć problemy z wyczuciem pracy tych mięśni jeżeli wcześniej tego nie robiłaś. Ćwiczenia dna miednicy to jedne z najważniejszych ćwiczeń które powinność wykonywać przed, w trakcie i po ciąży.

📌regularne ćwiczenia – pomogą wzmocnić Twoje ciało, wydolność, nauczą prawidłowych nawyków w zachowaniu prawidłowej postawy oraz zapobiegną lub zmniejszą dolegliwości bólowe. Jeżeli będziesz regularnie ćwiczyć przed ciąży w ciąży będziesz mogła kontynuować ćwiczenia odpowiednie dla Twojego stanu. Jeżeli nie ćwiczysz przed ciąża będziesz musiała wstrzymać się z ćwiczeniami do drugiego trymestru. Regularne ćwiczenia pomogą lepiej znieść Ci ciążę.

📌 redukcja tkanki tłuszczowej – otyłość to jedna z przyczyn niepłodności. Zrzucanie nadmiernych kilogramów powinność zakończyć 6 miesięcy przed planowanymi staraniami o dziecko. Odpowiednio zbilansowana dieta pomoże otrzymać zamierzony cel.

📌 prawidłowa postawa, mięśnie głębokie i ćwiczenia oddechowe – w czasie ciąży postawa ciała zmienia się. Jeżeli masz problem z utrzymaniem jej to lepiej zadbać o to poprzez odpowiednie ćwiczenia przed zajściem w ciąży. W ciąży będzie łatwiej utrzymać Ci prawidłową postawę i możesz uniknąć niechcianych dolegliwości bólowych. Już przed ciąża warto wykonywać ćwiczenia oddechowe i nauczyć się aktywizować przeponę. Prawidłowe oddychanie zapobiegnie wielu dysfunkcją.

📌 ból kręgosłupa – jeżeli masz problemy z kręgosłupem warto zająć się tym przed ciążą odpowiednia terapia może Ci pomóc się go pozbyć i lepiej przejść ciążę.

📌 jędrność ciała – jeżeli walczysz z cellulitem i mało jędrna skóra to zadbaj o to przed zajściem w pierwsza lub kolejną ciążę. W czasie ciąży nasze ciało bardzo się zmienia. Dobrze przygotowana skóra pomoże uzyskać lepszy efekt po. Jeżeli jesteś po pierwszej ciąży i planujesz w przyszłości kolejna to nie odkładaj tego na czas po kolejnej ciąży bo możesz nie użyskac oczekiwanych efektów.

Z jakich zabiegów możesz skorzystać przygotowując się do ciąży: 

💟pierwsza wizyta u fizjoterapeuty

💟trening dna miednicy

💟terapia bólu kręgosłupa

💟masaż leczniczy

💟trening wzmacniający

💟trening medyczny

💟trening redukujący tkankę tłuszczową

💟trening dla kobiet przed ciążą

💟terapia antycellulitowa

💟masaż bańką chińską

💟terapia mięśnia prostego brzucha

💟terapia blizny po cesarskim cięciu

💟pilates

Program 🤱”PRZYGOTUJ SIĘ DO CIĄŻY”👩‍👧‍👧 obejmuje promocyjne PAKIETY zabiegów:

📌 3 zabiegi – 300 zł
📌 5 zabiegów– 475 zł
📌 10 zabiegów – 900 zł

REZERWACJE:
☎️ 510 495 904